Lancia Fulvia '1975

Cena:
480.000,00 Kč
Země původu: IT
Technická data:
  • Rok výroby:
  • 1975
  • Kilometry:
  • 50000 km
  • Objem motoru:
  • 1300cm³
  • Výkon (hp):
  • 95
  • Převodovka:
  • Manual
  • Palivo:
  • Benzín
  • Typ karosérie:
  • Coupe
  • Barva interiéru:
  • Černá
  • Barva exteriéru:
  • Modrá
  • Stav:
  • velmi dobrý

Ostatní informace o vozidle

LANCIA FULVIA

Lancia Fulvia přišla na svět v roce 1963 a vyráběla se až do roku 1976. Jejím nástupcem byla později Lancia Beta a Delta.

V dobách před downsizingem, kdy bylo všechno ještě krásné, sluncem zalité a benzínem nasáklé, vám Lancia nadělila tuto legendu se čtyřválcem 1,2 litru. Jednalo se o vidlicový (vidlicový ? S malinkým rozevřením 12 stupňů) čtyřválec a přes manuální převodovku poháněl výhradně přední kola. Motor dával ze skromného objemu slušných 80 koní v šesti tisících otáčkách, kde kromě tohoto omračujícího výkonu produkoval i velmi hezký sportovní zvuk.
S tímto objemem ale Lancia nevdržela a tak hned následující léta dostala Lancia motory o objemu 1300 a později i 1600 ccm.

Již v roce 1965 s Lanciui Fulvia nastoupila automobilka na rally. S výjimkou roku 1970 zvítězila Lancia Fulvia od roku 1965 až do roku 1973 každoročně v italském šampionátu. V roce 1972 vyhrála Lancia Fulvia mezinárodní šampinát výrobců
A kdo byl nejslavnějším jezdcem? Samozřejmě Sando Munari a Mario Mannucci vítězové Rally Monte Carlo c roce 1972 a vítězové šampionátu v rallye v roce 1973. Samozřejmě že tyto závodní speciály měly „trochu“ jiný motor. Objem 1600 ccm, výron 165 koní a maximálku 210 km/h.

Jak seto stalo, že se i z osmdesáti koňového čtyřválcového kupé s pohonem předních kol stala taková legenda ? Ono to totiž bylo vážně tak dobré auto. Točivý motor v lehké karoserii s krátkým rozvorem byl ztělesněním nadšení a radosti. Všechno bylo přímočaré, nefiltrované a bezprostřední – stejně jako design samotného auta.

Dvoudveřové 2+2 kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Zážehový, kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec (V4), rozvod OHC, objem 1298 cm³, vrtání 77,0 mm, zdvih 69,7 mm, komprese 9,5, dva ventily/válec, dva karburátory Solex, bez přeplňování, výkon 65 kW (89 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 113 Nm při 5100 ot/min, mechanická pětistupňová převodovka, rozvor náprav 2330 mm, rozchod kol 1300/1280 mm, vnější rozměry: délka 3975 mm, šířka 1555 mm, výška 1320 mm, pohotovostní hmotnost 970 kg, maximální rychlost 170 km/h. přední brzdy kotoučové, zadní kotoučové.

  • Počet sedaček  2+2
  • Čalounění  koženkové
  • Klimatizace  bez

Chcete se dozvědět více? Napište nám.

CAPTCHA image

O nás

Zabýváme se prodejem historických automobilů, jejich oceňováním a poradenstvím a v neposlední řadě také renovacemi.

Prodeji historických automobilů na profesionální úrovni se věnujeme od roku 2006, neboli máme již dvanáctiletou tradici. Výhodou koupě či prodeje v naší firmě – oproti kupování „z „ruky“ – je to, že Vám dokážeme nezávisle a odborně poradit a říct, o jaké vozidlo se jedná.

Otevírací hodiny

  • Pondělí  10:00 - 18:00
  • Úterý  10:00 - 18:00
  • Středa  10:00 - 18:00
  • Čtvrtek  10:00 - 18:00
  • Pátek  10:00 - 18:00
  • Sobota  Zavřeno
  • Neděle  Zavřeno

Kontakt

Our Location

Copyright © 2018. Lostypos s.r.o.